Konya Periodontoloji - Plastik Periodontal Tedavi

Konya Plastik Periodontal Tedavi

Her insanda diş taşı gibi sorunlar olmaktadır. Genelde bu sorunlar bir diş hekimine gidilip diş taşı temizliği yaptırıldığında geçmektedir fakat diş taşı ve bakterilerin çoğalması ile diş eti ve diş kemiği iltihaplanarak dişi tutan sinirleri yok etme boyutuna gelen bir enfeksiyonda bu işlem yetersiz olmaktadır. Ayrıca bu gibi bakteriyel hastalıklar bulaşıcı olmaktadır. Bu rahatsızlık ağız bakımını doğru yapmayan, sigara içen veya diyabet hastalığı bulunan hastalarda daha çabuk ilerlemektedir. Genelde belirtisi; sıklıkla diş eti şişmesi, diş eti çekilmesi ve diş etinin kanaması olmaktadır. Bu sorunların diğer dokulara sıçramaması için hızlı bir şekilde tedavi edilmesi gerekmektedir.

Konya Diş Eti Tedavisi - Diş Eti Hastalıkları Uzmanı 2021

Uygulanan Peridontal Tedaviler - Konya Periodontoloji

Konya plastik periodontal tedavi ile bu rahatsızlığınızdan kolayca kurtulabilirsiniz. Plastik periodontal tedavi hastalığın türüne veya şiddetine göre değişmektedir. Kliniğimize başvuran hastalar ilk olarak uzman hekimlerimiz tarafından muayene edilr hastalığın türü ve şiddeti belirlenerek ona uygun tedavi planlaması yapılır. Plastik Periodontal Tedavide; diş taşı temizliği, sağlıklı köklerin yüzeye çıkarılması işlemi olan kök yüzeyi düzleştirilmesi, iltihap nedeni ile büyüyen diş etini engelleme, flep operasyonu, erimiş olan kemiği desteklemek adına doku greftleri gibi tedaviler bulunmaktadır.

Bu tedaviler hastaya uygun olarak kaliteli malzemeler kullanılarak uzman hekimler tarafından uygulanmaktadır.

Tedavi sürecinde ilk olarak oluşan iltihabın giderilmesi gereklidir. Daha sonra bu iltihaba neden olan kök yüzeyindeki diş taşları temizlenmelidir. Dişlerde daha önceden yapılmış ama başarısız sonuçlanan diş dolguları var ise bunlar yenilenmeli veya çürük olan dişlere dolgu yapılmalıdır.  Bu tedavinin süresi; rahatsızlığın boyutuna, hastanın randevuya gelmeye sıklığına, hastalığa uygun tedavi yöntemine göre değişmektedir. Ayrıca gerekli durumlarda hekimlerimiz kliniğimizdeki diğer zaman doktorlarımızdan fikir veya yardım alarak size en uygun tedaviyi sağlamaktadırlar. Eğer hastanın sigara gibi alışkanlıkları varsa veya ağız bakımını doğru uygulamazsa tedavi süresi uzayabilmektedir. Bu sürenin kısa olması için uzman hekimlerimiz hasta ile sürekli iletişim içinde olup doğru uygulamaları ona söyleyecektir. Konya Periodontoloji diş kayıplarınızın önüne geçebilir, doğru ve hızlı bir tedavi alabilir ve yaşadığınız sağlık sorunlarından kurtulabilirsiniz.