Konya Çürük & Kırık Diş Tedavisi - Restoratif Diş Tedavisi & Fiyatları

Konya Çürük & Kırık Diş Tedavisi

Hayatımızın en önemli parçası olan yüzünüzün daha mutlu ve sağlıklı görünebilmesi için ağız ve diş bakımınızı ihmal etmemeniz gerekiyor. Konya Çürük & Kırık Diş Tedavisi merkezimizde siz değerli misafirlerimizin en iyi hizmeti alabilmesi için deneyimli hekim kadromuzla birlikte çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Klinik olarak işinde deneyimli olan ekibimizin felsefesi sizleri mutlu ve sağlıklı bir hayata yönlendirmektir. Amacımız hastalarımızın ağız ve diş sorunlarını tedavi ederek yeni bir görünüm kazandırmaktır. Bu sürecin sonunda acılarınızın tamamen dinmesi mümkündür. Aynı zamanda hastalarımızın tedavi sürecinin sonunda yaşam kalitelerini maksimum seviyeye getirecek estetik görünümü kazanmaları da mümkün olacaktır.

Konya Çürük & Kırık Diş Tedavisi - Restoratif Diş Tedavisi & Fiyatları

Konya Çürük & Kırık Diş Tedavisi Nasıl Yapılır?

Güzel ve beyaz dişlere sahip olmak özgüveninizi yerine getirebilir ve gülümsemenizi kolaylaştırır. Özgüveninizi artıracak ve bilinçaltınızdaki çekingenliği yok etmeye katkı sağlayacak diş görünümü, hayatınızın kalitesini iyi yönde etkileyecektir. Diş çürükleri insanların çok sıklıkla yaşadıkları ve büyük ızdıraplar çektikleri sağlık sıkıntılarının başında gelmektedir. Diş sağlığını korumak için günlük olarak dişlerinizi fırçalamanız her zaman yeterli olmayabilir. Tatlı ve şeker içeren gıdaların yoğun tüketilmesi zaman içerisinde ağzınızda sorunlara yol açacaktır. Dişlerinizin yapısını olumsuz manada etkileyen yoğun şeker tüketimi diş minelerinizin çürümesine yol açacaktır. Çürüyen dişlerin doğru ve zamanında tedavi edilmemesi nedeniyle diş kaybına kadar giden bir süreçle karşılaşabilirsiniz. Kurumsal anlayışla hizmet veren bir merkez olarak sizlerin bu tür sıkıntılarla karşılaşmaması için titizlikle çalışmaktayız

Erken müdahale edilen dişlerde tedaviler daha kolay ve çabuk gerçekleşirken, geç kalınmış hastaların daha yoğun bir tedavi ve bakım sürecinden geçmesi söz konusu olur. Sert ve kabuklu yiyecekleri tüketirken başınıza gelen diş kırıklarının tedavi edilmesi ve diş çürüklerini iyileştirme açısından en kaliteli ve hijyenik hizmeti sunmaktayız. Kırık dişlerde restoratif diş tedavisi ile ağız sağlığınız için en iyi imkanları sağlıyoruz.

Diş çürüklerinin tedavisine başlamadan önce kliniğimizde yapılan tetkiklerle durumun hangi seviyede olduğu saptanır. Merkezimizde işinin ehli profesyonellerden oluşan doktorlarımız kurtarılabilecek bir diş yapısı yakalarsa bu yolda süreci başlatırlar. İlk adımda çürüyen dişin temizlenme işlemi titizlikle gerçekleştirilir. Açılan alanda oluşan boşluğa dolgu yapılarak çiğneme fonksiyonunun yeniden kazandırılması sağlanır. Restoratif diş tedavisi ile dişinizi kurtarmak için yeterli donanım ve teknik ekibi bünyemizde barındırmaktayız. Eğer diş yapınızda ileri derecede bir sorun teşhis edilirse yani sinirlere kadar uzanan bir çürüme hasarı ortaya çıkmışsa kanal tedavisi yöntemi uygulanır. Bu imkanların yanı sıra gerektiği takdirde diş kronu da eklenecek donanıma sahip bir sistemimiz bulunmaktadır. Doktorlarımız dişinizin kurtarılmaya müsait olmadığına karar verirse o zaman izlenecek prosedür dişi çekmektir. Hasta, ihtiyaç duyması halinde dişinin çekilmesinden belirli bir zaman geçtikten sonra tedavisini protez diş uygulaması talep ederek devam ettirebilir.

Konuşma biçimini direkt olarak etkileyen dişler sağlıklı olmazsa kişinin bazı sesleri çıkartması zorlaşacaktır. Konuşma sıkıntılarının yanı sıra yemek yerken çiğnemede ve ısırmada rahatsızlık hissi ortaya çıkacaktır. Diş bakımınızı profesyonel ortamlarda sürdürmezseniz zamanla diş eti iltihaplanmalarına kadar uzanan olumsuz durumlarla karşı karşıya kalmanız olasıdır. Unutmayın dişler sadece ağız için değil tüm vücudunuzdaki sistem için hayati önem taşımaktadır. Eklemlerde ağrılar, böbrek sıkıntıları ve kalp sorunlarını tetikleyecek enfeksiyonlar diş sağlığının bozulması nedeniyle de ortaya çıkmaktadır. Kliniğimizin tedavi yöntemleri çok kapsamlı olup, ekipman açısından ülkemizin önde gelen sistemlerine sahiptir. Uzman ekibimiz, hastalarımızla yakından ilgilenirken birçok alanda da donanımlı ve yeterlidir. Ağız ve diş sağlığınızı kaybetmeden evvel bakımlarınızı eksiksiz olarak yapmalı ve uzmanlara danışmalısınız.

Sıklıkla karşılaşılan diş sağlığı problemlerinden biri olan diş eti tedavisi hastaların yeniden konforlu bir yaşam sürmesini sağlamaktadır. Diş etinde problem olduğunu kişi bu durumu ilk olarak kendisi farkedebilir. Dişlerinizi fırçalarken basit kanamalarla başlayan süreç önlem alınmaz ise diş kaybına kadar gidebilmektedir. Diş taşı temizlikleri ve diş eti temizliğinin uygulanması sağlıklı bir yaşam için son derece önemlidir. Sıklıkla karşılaşılan bir diğer durum ise ağız kokularının çoğalmasıdır. Diş iltihaplanması, diş hassasiyeti, diş eti kanamaları ile sinyal veren sürecin sonucunda tedavi gerçekleşmezse problemler çok daha büyük sıkıntılara yol açar. Diş eti veya minesinde gerçekleşen deformasyonlardan sonra kliniğimize gelirseniz, Kanal tedavisi, sedasyon, oral diagnoz, çocuk ağız ve diş sağlığı, çene cerrahisi, ortodonti, diş eti tedavisi ve diş protez gibi konularda bütün hizmetleri eksiksiz olarak alabilirsiniz.

Çürüyen diş yapısının yeniden sağlığına kavuşturulması kadar önemli olan bir diğer husus estetik görünümdür. İnsanların özgüvenlerini doğrudan etkileyen dişler ne kadar bakımlı görünürse o kadar olumlu etki yaratır. Gülüşünüzü etkileyen ve dişlerinizi göstermekten çekinmenize yol açan durumlar yaşadığınızda kliniğimizde yeni bir görünüşe sahip olabilirsiniz. Hekimlerimiz önce hasta sağlığını gözetir sonra ise tedaviyi gerçekleştirirler. Uzman kadromuz ve teknik kapasitemizle beraber sizleri sağlıklı bir ağız yapısına kavuşturmak için çalışıyoruz.